Öko24

toode(t) - 0,00

Ostu-, tarne- ja tagastustingimused

 

Maksmine ja turvalisus

 

Öko24.ee e-poes saate toodete eest tasuda pangalinkide kaudu läbi Maksekeskuse. Meie e-poes saavad läbi Maksekeskuse maksta kõigi Eesti suuremate pankade kliendid. 

Peale pangalingi kaudu makse sooritamist vajutage KINDLASTI lingile „Tagasi kaupmehe juurde“. Tellimuskinnitus-arve saadetakse teie e-maili peale. 

Öko24.ee e-poest ostmine on turvaline. Teie isikuandmeid ei avaldata kõrvalistele isikutele. Öko24.ee kasutab Teie andmeid ainult teie tellimuse täitmisel ning vastavalt teie nõusolekule ka teile eripakkumiste edastamiseks.

 

Kohaletoimetamine

 

Teil on võimalik Öko 24.ee e-poest toodete tellimisel valida kahe erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Hindadele ei lisandu käibemaks, hinnad kehtivad Eesti Vabariigi piires, on fikseeritud ja ei olene paki kaalust.

Itella SmartPOST pakiautomaadi teenus – 2.90 €

Endale sobiliku pakiautomaadi saate valida tellimuse esitamisel. SmartPOSTi pakiautomaate leiab üle terve Eesti. Teie tellimuse jõudmisel valitud pakiautomaati saadetakse teile paki saabumise kohta SMS sõnum Teie poolt lisatud mobiilinumbrile. Sõnum sisaldab pakiautomaadi asukohta ja personaalset uksekoodi, mille alusel te oma paki kätte saate. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest teie mobiiltelefoni. Väljastamata pakkide kohta saadetakse teile täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. 

Omniva pakiautomaadi teenus - 2.90 €

Kui soovite oma pakki kätte saada Omniva pakiautomaadist, siis on ka see võimalik.

Pakiautomaadist saab paki välja võtta olenemata nädalapäevast 24 tundi ööpäevas. Paki saab kätte personaalse uksekoodi abiga, mis edastatakse SMS-i või e-kirjaga. Kui sisestada pakiautomaati uksekood, avaneb selle kapi uks, kus asub pakk. Kui seitsme päeva jooksul pakile pakiautomaati järele ei minda, saadetakse see saatjale tagasi.
 
 

Toodete tagastamine

 

Juhul, kui soovite oma esitatud tellimusest loobuda ja me ei ole veel Teie tellimust teele saatnud (tavaliselt postitame 1-2 tööpäeva jooksul), tühistatakse Teie tellimus. Tellimuse tühistamiseks palun võtke meiega ühendust esimesel võimalusel, saates e-kirja aadressile info@oko24.ee, märksõnaks TÜHISTAMINE.

Juhul, kui Te ei ole saadud kaubaga rahul, on Teil õigus oma tellimus kasutamata ja proovimata kujul ning omal kulul meile tagasi saata. Tagastatavast kaubast peab meile teada andma 14 päeva jooksul alates päevast, mil saite tellimuse kätte. Tagastatavad asjad peab tagasi saatma 14 päeva jooksul tagastamisest teatamisest. Tooted palume korralikult pakkida, et vältida vigastusi. Meie tagastame Teile tagastatava kauba eest tasutud summa 14 päeva jooksul alates tühistamise teate saamisest. 

Juhul, kui Teieni jõudnud tooted on valed, on saanud vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele, saate meie poole pöörduda 2 kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Vastavalt puudusele, leiame kooskõlas ostjaga lahenduse. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral on tarbijal vastavalt võlaõigusseadusele (VÕS § 101) võimalus taganeda tehingust, leppida kokku toodete uuesti saatmine/ümber vahetamine, kompenseerimine või raha tagastamine.

Juhul, kui soovite tagastada toote, siis enne selle teele panekut saatke palun e-mail aadressile info@oko24.ee ja pange sinna kirja oma ees- ja perekonnanimi, telefon, e-posti aadress, tellimuse number ja tagastamise täpne põhjus. 

 

Pretensiooni esitamise kord

 

Seaduse kohaselt vastutab müüja tarbijale müügi puhul asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale ja mis oli olemas asja tarbijale üleandmise ajal. Tarbija peab kaupleja poole pöörduma hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja asendamist. Kui asja asendamine põhjustab tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi, on tarbijal õigus tehingust loobuda ja nõuda raha tagastust.

Kui tekib probleem, milles ei jõuta kokkuleppele, on Teil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Tarbijakaebuste komisjon on kohtuväliseid kaebusi ja vaidlusi lahendav organ. Tarbijakaebuste komisjoni poole võib pöörduda, kui vaidlusaluse kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.